Back again :)

Jag har verkligen lagt 0% av min tid på bloggen, men nu är det dags igen tycker jag. 

Hade två fantastiska veckor i Mexico. Vi hade egentligen inga förväntningar på stället, men jag säger bara wow, vilket land. Jag är typ kär. Jag älskar mentaliteten utomlands. Man kan snacka, skratta, hälsa, hänga - utan att det är konstigt. Vi strosade runt på 5th, skrattade med varandra och andra. Vi hade livets resa, precis vad vi behövde i rätt tid. Resan gav ny energi och jag känner att jag fick en kick av den. Första dagarna tog vi det lugnt, vi hängde på stranden, drack drinkar, käkade, chillade. Sen var det dags att testa Coco Bongo, nattklubb med massa olika shower, häftigt. Vi träffade Fransmännen och hängde med dem. Körde fyrstegskommunikation och skrattade tills vi (nästan) kissade på oss.  Vi klubbade, drog till Tulum, käkade pizza, snorklade, hängde på stan. Grymt! De åkte hem och vi mötte upp lite annat roligt folk från Sverige, vi sov ute, under bar himmel och kollade på stjärnorna på en terass på stranden. Mayaaaaaa! Bussresan från hell, med en guide som hade käkat babbelpiller blandat med only-me-My-self-and-i-jag-är-Maya-piller. Vi hamnade på en motorväg, Malin blev rädd för djuren i djungeln så vi drog upp på motorvägen igen. Chitzen Itza, bada i grottor. Jag kan omöjligt få med allt. Awsome var det iallafall. 







Kommentarer
Postat av: Malin

❤️❤️❤️❤️

2014-03-10 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0